INCOTERMS 2020 - Mezinárodní obchodní doložky
INCOTERMS 2020 - Mezinárodní obchodní doložky
Získejte důkladné porozumění klíčovým mezinárodním obchodním doložkám INCOTERMS 2020 a naučte se je efektivně aplikovat ve vašem obchodním prostředí
INCOTERMS 2020 - Mezinárodní obchodní doložky
Odborné školení zaměřené na praktické používání mezinárodních obchodních doložek INCOTERMS (International Commercial Terms). Získejte praktický přehled a porozumění mezinárodním obchodním doložkám INCOTERMS 2020 prostřednictvím našeho školení, které vám ukáže, jak správně aplikovat tyto doložky ve vašich obchodních transakcích
Cíl školení:
Poskytnout účastníkům podrobné informace potřebné při uzavírání obchodním smluv a objednávo a následných realizací obchodních transakcí a při přepravě. Budete seznámeni s přesnou definicí podmínek obchodu, kdo a kdy nese jaké náklady a ve kterém okamžiku obchodní transakce přecházejí tyto náklady z prodávajícího na kupujícího z pohledu práv a povinností specifikovaných v obchodních doložkách.
Cílová skupina:
Obchodníci, pracovníci nákupu, prodeje, finančních oddělení, účetních, celních deklarantů, pracovníků logistiky, spedičních společností, disponentů. Je určen pro ty, kteří potřebují získat potřebný přehled a orientaci ve využívání doložek při uzavírání kontraktů, obchodních smluv, přepravních a přepravně-zadavatelských smluv. Vhodné pro stupeň znalostí: začátečníci, mírně pokročilí.
Obsah:
1. Mezinárodní pravidla pro výklad dodacích podmínek
2. Specifikace dodacích podmínek, jejich význam a používání v obchodní praxi
3. Rozdělení doložek, podle skupin a druhu dopravy
4. Výklad doložek s příklady z praxe
5. Povinnosti prodávajícího a kupujícího u každé doložky
6. Odpovědnost za dodání a převzetí zboží
7. Dodací lhůty pro smluvní strany
8. Přechod vlastnických práv ke zboží
9. Místo přechodu nákladů na dopravu a přechodu rizika
10. Určení odpovědnosti za ztrátu, zničení, poškození, znehodnocení zboží během přepravy
11. Vliv doložek na clo a DPH
12. Vliv doložek na realizaci obchodu od jeho uzavření přes dopravu až po dodání zboží
13. Diskuse, otázky a odpovědi
Vzdělávání
využívá praktické příklady, brainstorming, zpětnou vazbu. Účastníci
mohou prezentovat vlastní podněty a formou diskuse pod vedením lektora
se formují výstupy pro účastníky. Lektor zodpoví poptávky účastníků. Po
skončení vzdělávání mohou účastníci konzultovat s lektorem problémy z
aplikační praxe osobně, telefonicky, mailem. Využijte našich více než
dvacetiletých zkušeností z oblasti profesního odborného vzdělávání
dospělých se zkušenými lektory a odborníky z aplikační praxe. Nabízíme
možnost realizace INTERNĚ u Vás bez cestování. Lektoři přijedou, vyškolí
pracovníky.
V případě zájmu nás kontaktujte.
Připravíme řešení pro Vás na míru co se týče obsahu, místa konání i termínů.
Naše výhoda oproti konkurenci je individuální přístup a řešení dle požadavků klienta na míru.
V ceně jsou zahrnuty: studijní materiály, osvědčení o absolvování.
Termíny konání ZDE
Časový harmonogram: začátek v 9.00, předpokládané ukončení do 15.00, přestávka na oběd, rozsah individuální.
Cena: dle platné nabídky na webu
Kontaktní osoba: David Lopaur - jednatel a celní specialista
Telefon: +420 737 227 559
E-mail: lopaur@1customsagency.eu
Přihlaste se vyplněním a odesláním ON LINE formuláře
Vaše dotazy posílejte mailem na: lopaur@1customsagency.eu